Saturday, July 25, 2009

Seharian lepak kat umh.

Arini ada Pesta Buah kat Putrajaya. Huuhuhu bear kena keja. Kena pi tgk site kat Banting lak tu. Igt kot at least lunch bleh la jumpa. Tp nampak gaya cam tak jumpa the whole day. Huhuhu lepak kat umh jala. Melepasla aku nak p mkn buah durian free. Kelaparan sensorg kat umh. My housemates sume takder, dh kluar. Bleh la diet arini. Heheh sebab semlm dh mkn Roti Beckham kat Restoran Sri Murni SS2. Punyalah susah kami nak cari restoran tu. Since we are not very familiar with that area, mmg sesatlah!. Tak tau bapa kali round that area. Aku dh fed up dh, rasa cam nak mkn KFC ja. Round-round nampak Swensons, dh ajak bear mkn kat situ. Dia tak nak, sebab alang2 dh smp situ, dia nak cari gak smp jumpa. Dia kata aku gaduh sgt dok tigin nak mkn kat situ. Memang gigih ni surf bapa kali kat internet, pastu cari map la. Mintak directions, mcm2 lagi la. At last guna Map King from bear's dopod, baru la jumpa. Tq dear. At least dh tertunai la my wish to taste the 'Roti Hawaii'. Bear mkn Roti Hawaii & Jumbo Milo ais. Me had a Roti Beckham ngn Mango special. Ok la. Mati dh diet aku yang dh seminggu berjalan lancar. Berjaya harung dugaan and hasutan member kat opis yg asyik ajak mkn. huhuuh walaupun diet aku bukan dr menu yg sihat, tp aku berjaya elak mkn nasik selama 11 ari dh..hahhah semlm kantoi mkn roti canaikan. tp takpe di maafkan sebab susah sgt nak cari restoran murni tu kan. aku yg terigin ni pon, matikn diet utk 1mlm. ehhehe arini, aku diet balik. Ok la tu. ehhehe

Today takde ape kisah menarik sgt. just dok umh layan tv ngn FBooking.
Ok la see yeah! Muah!
Hope to continuously succeed with my diet.

Neway inilah "Roti Hawaii" yg femes tue

No comments:

Post a Comment