Wednesday, April 21, 2010

Futsal Lagi

Kali ni Futsal anjuran keluarga besar Halliburton. Friendly tournament with all their clients and subsidiary company.

Barisan pemain untuk tournament kali ni..


Kali nie penyertaan dari staff cpoc lebih memberangsangkan. Ada ramai lagi pemain ganti. Cpoc berentapz sebagai 'Public Enemy the return'
Ini lah first time aku bermain sebagai Penjaga Gol. Our GoalKeeper dah sakit kaki beraksi stunt, for the first 4games, dah tak larat. Akhir sekali, aku yang di suruh main sebagai keeper. Haa.. Amik ko! Belasah la kan. But seriously, memang tak reti and penakut bola! Heck, cemana nak main kalo takut bola?
Sila jawab!!
Aku takut bola, bile orang rembat laju² tu haa..tu je!



*WARNING! DO NOT VOMIT BLOOD
Aku xpasan langsung David Beckam no. 23
Nampak sangat aku tak ikut perkembangan dunia bola.
Patut arr xde orang nak no 23 dari awal!!
ahhahaha..layan

No comments:

Post a Comment