Saturday, February 14, 2009

A Trip To Remember


Usually,public holiday ker, Valentine's ker, kalo plan somthing up, (dating especially) ader jer yg akan spoil. Akan ada sebab plan tu tak jd. *sigh. sedey tau! tapi itula nak wat cena. Dh lali dh pon. Sebab selalu sgt jd. So this year let me start with new year's day. Plan nak pegi tgk bunga api. I heard that KLCC this year is not going to celebrate new year as grand as previous year. 2009 the world is facing and recession. So part of it nak mula berjimat from the starting of the year. Ingat nak pegi Putrajaya nak tgk bunga api, last minute kat office, heard that my friend said, there's no fireworks this year at Putrajaya. Last2 we end up dok umh jer. Celebrate minum sparkling juice ngn tgk tv. Pastu jenguk kat tingkap tgk bunga api dr celah2 tall building around KL. Sedeynyer.. napa la tak terpikir nk pegi Sunway ker, One Utama (2008 dh celebrate kat OU), last2 menyesal le. Gigit jari tak dpt tgk bunga api dr dekat. Ala2 merajuk, tapi kelakar jugak.Adik kata kami (Me, kakak and Abg),nie tak REMAJA langsung.Kehkehkes..yerla nak wat cena kan?

Merajuk.*hmm how to say it ek? tak merajuk sgt, sedey sebab nak celebrate, tp kekeringan idea, end up lepak ja, tak tau nak watpa. tu yg paling tak best. On 3rd Jan 09, sebagai ganti (ala2 pujuk la tu konon!) he promise to bring me to Cameron. Hehehe. Happy sgt bila dpt pegi tempat peranginan centu. Bayangkan la sekali seumor hidup tak penah p Cameron. As a nw year gift for me, we headed up the heal and start very early, 8.30am on the road. Pagi2 ari Sabtu bangun awal nie. Huiyoh.semangat waja nak pi jln. heheheh, planning nak gerak 7.30am tp terbabas gak. Yg pasti, hari tu aku dpt pi Cameron Highland. Pagi tu mmg cuaca cantik, tp smp tghari cuaca mula hujan. Bila smp kat sana, whole day hujan renyai. jln licin and suhu sejuk sgtt.

Petang tu on the way balik singgah makan mee curry kat Ulu Bernam R&R. Memang marvellous, sedap. I'm not a fan of curry me myself, but to me this is the only mee curry that i would eat if anyone would offer.

Zul Mee Kari


I reach home dekat 11.30pm and already tired but I enjoyed myself in cold and rainy day up on a Famous Hill with starwberries.hehehe

There's memories to remember, a day trip yg penat tp memang best.

No comments:

Post a Comment