Friday, November 21, 2008

Liku-Liku Kehidupan

Tuhan bagi satu kesedihan
Tapi Dia ganti ngn seribu kegembiraan

Itulah.. kadang-kadang kegembiraan depan mata kita tak nampak.
Kat mana letaknya kesyukuran nikmat yg Allah beri?
Huhuuh.. kita..aku selalu alpha..
Ya Allah.. ampuni dosa hamba mu..
aku mohon pada mu. Permudahkan la perjalan hidup ku ini
lindungi la aku dlm lingkungan rahmat mu.
Murah kan la rezeki ku ya Allah.
Aku mohon.. ringankan la beban yg kutanggung ini
Berilah petunjuk agar aku berada di jln yg benar.
Berilah dugaan yg mampu ku tanggung dan jgnlah kau uji diriku dengan dugaan yg berat.
Moga di perkenankan doa2 hamba mu yg kerdil ini ya Allah.
aku sedar siapa diri ku di sisimu Ya rabb
Hanya ini yg mampu aku pohon.
Tiada siapa selain mu yg maha pengampun lagi maha penyayang.
Amin..

Allahu akhbar! Allahuakhbar!

No comments:

Post a Comment