Wednesday, December 23, 2009

Aktiviti berpeleseran di KINOKUNIYA

After work yesterday aku tigin nak pi lepak2 kat kedai buku...hehehe arini aku nak update..hasil dr activity berpeleseran kat kedai buku kinokun semlm. huhuhu.. memang sgggttt bykk buku2 dia. Kat kedai buku tu memang byk buku2 imported and obviously mahal. aku jumpa buku2 yg aku tak jumpa kat MPH. Aku bukan nak kata hangin, tp more to kecewa sebab aku berkobar2 nak gi browse buku2 yg best kat situ..tapi sgt la hampeh sebab setiap buku yang ada kat atas rak tu suma dah di balut.. >_< trus rasa sangat tak best. Kalo tak browse dulu, mana nak tau buku tu ada isi / info yg kita nak betul tak?? geram aku. Rasa cam sia-sia usaha aku nak mencari buku.
Tapi kan, alang2 dah ada kat situ.. aku tear jugak pembalut plastik tu.. but then, cuma one side la.. which i can open and browse the book, after belek-belek, tak dak pon isi yang aku nak carik. Betulla telahan aku, sib baek aku curik2 buka kan.. hahaha klo tak melayang RM80+ beli buku yg tak dak pon isi yg aku nak.
Sebab kecewa kat bahagian Arts&crafts tu..aku linger around kat area2 buku yg latest highlights and new release section. Hahaha nak tau apa yg aku jumpa?? aku jumpa counter yang bole unwrap buku!! Hahahah lawak btoi laa... bole mintak their assistant to unwrap the book rupanya. Betapa katak bawah tempurung aku ni. hehehe..sebab bila aku lalu tepi tu jaa... elok jer satu young lady nie.."emm..kak, excuse me. Bole tolong unwrap buku ni?" ...i goes.. erk?!! oowwhh bole mintak rupanya.. trus aku tergelak sensorg kat situ. *teeheee..
Hati kecik notty nieh still tak puaih hati.. *abih klo aku nak browse suma, tak kan aku nak angkut suma buku kat rak tu soh dia bukak?? aiyoh.. aku nie dah la jenis susah puaih hati, belek buku lelama..last2 1buku pon tak berkenan..hah cemana? tak ker kakak kat counter tu hangin ngn aku tak pasai kan..hikhikhik
Takper arr..lagi pon buku2 mahal ni aku nak kena yakin betul2 nak beli baru nak mintak dia buka. Masalahnyer 1pon tak yakin. Conclusion aku tak jd pon beli buku semlm. Sedey. Takpe2..nnt gi MPH lak survey.

No comments:

Post a Comment