Wednesday, November 18, 2009

Ayah Pin Balikk!!!

29 Oct 2009

Huh? Jgn terkejut tajuk post aku kali ni. Hahahaaa kat opis aku nie memang terkenal. Dia ni Marine Coordinator kat tempat keje aku ni haa.. nama dia sebijik cam Ayah Pin. Aku la bagi nama tu kat dia.. aku panggil dia Ayah Pin lekat, abih satu-satu opis panggil Ayah Pin. eheheh aku nie pandai je panggil2 nama org ek?? ntah la.. ni bos baru akupon ada gelaran Aku panggil Ayah Wan. ngeee suke hati aku je kan?? tak per..i loike!

Ok ok..back to cerita sal Ayah Pin. Alkisahnye, setiap kali balik nyer Ayah Pin dari kerajaan langit (which is our Songkhla Base) akan ada la majlis tertinggi bersidang kat Asam Pedas Melaka, Desa Pandan nie. Sebab Favorite spot dia lah. Kat sana susah dpt nak mkn masakan melayu. Balik-balik tomyam je hatter nyer... balik mesia je lepas dendam la Ayah Pin nie.. so apa lagi, Ayah Pin akan bawak la anak2 buah dia ni gi belasah makan asam pedas ikan pari ngn ikan merah. hmmm lazatssss...

Asam pedas ikan pari

Asam pedas ikan merah

Set Asam Pedas with ulam and Telur masin sebiji .

Nie la ahli2 majlis yang bersidang aritu..nampak?? Sume makan ngn selera!! Memang best Asam pedas kat sini.


Tak pedas sgt.. nak?? tu siti tolong suap


Tak pedas pon, muke aku tetap merah.. berapi makan asam pedas. =P aku mana tahan pedas! Koman.

No comments:

Post a Comment