Tuesday, September 1, 2009

Balik Kampung!! Cuti MERDEKA!!

28 Ogos 09

Jumaat, Hari yg excited. Sebab malam tu nak balik Ess Pee. Yeay!! Lamaaaaa aku tak balik kampung! Wa sudah kangen bangat sama Papa, mama, and "adik-adik". Abih keja aritu aku dh tak senang dok kat opis. Ramai yg dah cabot awal. Maklum ler cuti panjang weekend kan. Memang ramai yg balik. Aku bertolak malam. Bear kerja tak tentu blk petang kul bapa. So we plan balik lewat sikit, tak yah tempuh jem sangat. Bear bleh arr rest sekejap lepas balik keja. He told me, he need to have some rest and a short nap. Biarlah dia nak tido. Aku blk umh lepas opis kat kul6 lebih. Malas blk awal2, org ramai sgt berebut2 kat LRT. Hujan plak tu. Sib bek tak lebat sgt. Ok la dlm 6lebih sikit tu, renyai-renyai ja..

Balik weekend nie sebab aku rinduu sangat kat "adik" nieh.. sejak lahir, aku tak sempat agi tengok and belai2 dia nieh..alih-alih dah besar dahhh..
Haaa..nie lah diaa...

Chak!!!



My name is Junior a.k.a Cotton Ball
*Alala laaa...tomeinya..
I called Gizmo!! Muka kembang mcm Gremlin

No comments:

Post a Comment