Monday, August 17, 2009

Banyak nak cerita..Tapi tak tau nak mula mana satu

Aku pulang dari umah kakak dlm kul 9 centu. Bear baru sampai from kampung. Kakak masak nasik goreng for dinner. But I'm not very hungry. Petang Ahad tu ader kenduri gi umah kawan K/Linx kat seksyen 7. Makan-makan sampai kenyang macam bomb. Sampai ke malam aku rasa kenyang. Ada cuppy cheese cake. Aku makan tu jer dah muakkk... waaarrghh! Gilerr cheeesee semata. Matilaaa diet aku lari turun tingkat 18. Hahhaaahaha. Nasik goreng kakak tu aku tak jamah pon. Bear je yg makan.

Pastu on the way balik, aku rasa cam nak makan pulak. Hmm pulak dah. Hehehe terigin nak makan sup. Kat TTDI tu ada outlet Ani Sup Utara. Macam bestt jer.

*Eleh aku nie, macam aku tak penah rasa Sup Ani tuh.. kat BSN tu banyak kali dah haih.

Singgah la kan. Dah aku cakap aku tak makan apa² lagi for dinner. Heran aku. Signboard kedai yg besar tu aku tak teringat plak nak snap kan? Kalo bab makan, sib bek aku tak terlupa.

Aku order ni. Sup Campur. Sup ayam dah habis.


Bear minum Len Chee Kang jer


Tengok tu.. punyalah sedap makan sup..



On the way balik tu nampak ada orang shoot fireworks kat Sunway. Aku sibuk nak tangkap gambar. Tapi tak berjaya sangat nak capture. Dapat sipi-sipi jer..



Masa bunga api tu shoot besar aku tak sempat. Dapat kecik jer..


Nampak tak? Camera kaput. :( nak kumpul dwet nak beli camera canggih sikit. Nanti bleh arr jamu gambar kat sini. Cantik sikit.

Cukupla setakat nie dulu. Nanti aku update lagi back date entry. Kalo senang.
Chiow- Chin Chiaw!!

2 comments:

  1. heh .. apadah "^Bunga^" ????

    nanti bln posa blh la mai sini lagi, kita pi pekena kambing golek kat ani sup tu. hehehehehhhh

    ReplyDelete
  2. Sure!! Y not??set date!! Biasala aku bykk invi and gathering Ramadhan nie.

    Artis jadual pack la!! *heheehee

    ReplyDelete